Zentoo

Vacature Quality & Crop Manager

Zentoo is hét kwaliteitsmerk voor unieke chrysanten. Zentoo biedt een breed scala aan variëteiten die stuk voor stuk garant staan voor de mooiste creaties. Met de beste kwekers en teeltbedrijven is Zentoo in 2007 begonnen met het bouwen van een kwaliteitsmerk. Zentoo is samen met haar klanten in staat om de consument met haar chrysanten te inspireren. Zentoo Sales is gevestigd op het veilingterrein van FloraHolland Naaldwijk.

Wij zijn op zoek naar een Quality & Crop Manager (fulltime).

Over de functie Quality & Crop Manager
Als kwaliteitsmedewerker ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en naleving van het kwaliteitsbeleid. I.s.m. de Crop- & Quality werkgroep bepaal je het kwaliteitsbeleid voor Zentoo. Je vervult een sleutelrol op het gebied van kwaliteit tussen de klanten, de telers en de verkoopmedewerkers binnen de organisatie.

Taakomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het kwaliteits- en duurzaamheidsbeleid, de controle op de naleving van de kwaliteitsafspraken binnen Zentoo en beoordeelt de resultaten.
Je bent het aanspreekpunt m.b.t. kwaliteit voor zowel kwekers en verkoopmedewerkers.
Je zorgt voor een correcte afhandeling van kwaliteitsissues van klanten via de klok, webshop of directe transacties.
Je leidt de teeltexcursies van Zentoo en begeleidt de locaties bij de kwaliteitszorg certificaten (MPS Gap, ABC en GRASP, etc.) en bewaakt de opvolging ervan.
Je bezoekt regelmatig de kwekerijen, de Zentoo distributielocaties en de klanten. Hiervan worden kwaliteitsrapportages gemaakt.

Profiel
Je bent communicatief en sociaal vaardig.
Je doet je werk met passie en hebt een hoog probleemoplossend vermogen.
Je hebt een flexibele en proactieve instelling en een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel.
Je bent een goede onderhandelaar met inzicht en bent analytisch ingesteld.
Je hebt goede kennis van Office 365.
Je hebt ervaring als kwaliteitsmedewerker (in de tuinbouw of sierteelt) en oog voor detail.
Je hebt minimaal MBO+/HBO niveau.

Solliciteren
Ben je geïnteresseerd? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar Arjan van der Voort (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Zentoo doet mee aan Rain Levelr

Kwekerij Maurice van Os heeft zich als eerste Zentoo kwekerij gevoegd bij het project 'Rainlevelr'.

De bedoeling van het 'Rainlevelr' project is dat tuinders in het Delfland-gebied voorafgaand aan hevige regenval via een speciaal aangelegde leiding ruimte vrijmaken in hun bassin om het regenwater op te vangen. Het inzetten van de bassins moet de kans op wateroverlast beperken. Tuinders krijgen bij zware regenval automatisch bericht. Hierin staat ook hoeveel ruimte ze in hun bassin moeten vrijmaken.

Zentoo draagt graag zijn steentje bij aan droge voeten in de regio.

Zentoo in de Hillenraad 100

Zentoo is dit jaar nieuw binnengekomen op nr. 86 in de Hillenraad 100. Wij zijn uiteraard zeer trots op dit resultaat.

De jury zegt het volgende over Zentoo: Nieuwkomer Zentoo is een samenwerkingsverband van kwekers en teeltbedrijven die gezamenlijk focussen op één product: chrysanten.

De actuele vraag bij deze club is: ‘Hoe houden we ons staande in een snel veranderende wereld, een wereld waarin we zien dat de andere partijen in de keten groter en groter worden?’ Het antwoord van Zentoo is: zelf ook steeds groter worden. Zentoo sleutelde daarom in de afgelopen jaren flink aan zijn fundament en maakte de stap van coöperatie naar een uitvoerende en centraal gestuurde onderneming. Het heeft daarmee één duidelijk doel voor ogen: het borgen van de marktpositie. De directie werd geprofessionaliseerd met de aanstelling van een driehoofdige directie. Het aantal leden werd uitgebreid met 28 hectare, zodat Zentoo ook in aanbod en assortiment blijft groeien.

Op digitaal vlak maakt Zentoo nu de stap naar een professionele webshop, van waaruit het alle ketenpartners met elkaar verbindt. Zentoo wil de komende jaren vanuit een autonome positie verder groeien en eist nadrukkelijker zijn plek in de keten op.

Weet Zentoo straks ook de snelheid te maken om autonoom binnen onze lijst door te groeien?

Foto: Jenny vd Stok - Fotolabel

Uitbreiding pluisassortiment

Sinds 1 november 2019 is de Zentoo collectie uitgebreid met de volgende pluischrysanten van Denim Fleur: Baltazar, Baltazar Intense en Willem Orange. Deze rassen zijn bij Zentoo verkrijgbaar in de vernieuwde webshop.

De opvallende groen-paarse Baltazar en de paarse Baltazar Intense zijn de ideale ingrediënten voor het designen van eyecatching bloemstukken en met Willem Orange haalt Zentoo jaarrond de warmte in huis!

Baltazar, Baltazar Intense en Willem Orange zijn te bestellen in de volgende fusten:

• 977 (50 tak/60 tak)
• Zentoo P100 (50 tak/60 tak)
• Quantum Box (20 tak)
• Zentoo Export Box (150 tak/160 tak)

Vanaf 1 januari 2020 zal de pluischrysanten-collectie van Zentoo verder uitbreiden met de schitterende roze pluischrysant Rossano. Inmiddels zijn de eerste Rossano stekken geplant.

Trade Fair Aalsmeer 2019

Volgende week vindt de Trade Fair Aalsmeer 2019 plaats waar Zentoo samen met Fleur Market, Unicum en Samore u de vernieuwingen voor 2020 laat zien. Kleuren, vormen en verpakkingen zullen bij elkaar komen in dé trends van 2020.

Naast deze trends presenteren wij ook de nieuwe Zentoo webshop en de daarbij horende nieuwe logistieke mogelijkheden. Uiteraard staat er een hapje en drankje voor u klaar in stand nr. 3.18, vlakbij de entree bij de gele lift.
 
Openingstijden Trade Fair Aalsmeer 2019:
6 november van 09.00 u - 17.00 u
7 november van 09.00 u - 17.00 u
8 november van 09.00 u - 15.00 u

WHC event - Plastic fantastic?

Aan de slag met duurzaam verpakken.

Op dinsdag 29 oktober 2019 vindt er een groots verpakkingsevent plaats in het World Horti Center in Naaldwijk. Naast presentaties en de laatste trends op verpakkingsgebied kunt u de Zentoo verpakkingslijn bewonderen. We laten u met trots onze papieren hoezen en de nieuwe santini hoes zien. U bent van harte welkom in onze stand in het World Horti Center.

Nieuwe Zentoo webshop gaat live

Het is zover! Vandaag 8 oktober om 13.00 u gaat de nieuwe Zentoo webshop live. De eerste 10 kopers in deze nieuwe webshop ontvangen een prachtig Zentoo verrassingspakket. Maar dit is nog niet alles, want daarnaast wordt er onder deze winnaars nog een hoofdprijs verloot: een geheel verzorgde lunch op de betonparty van één van onze Zentoo kwekerijen!

Hierbij vindt u de link naar de nieuwe webshop: https://lnkd.in/gb39mW5. Als u op de oude webshop terecht komt, zult u de komende weken nog worden doorgelinkt naar de nieuwe webshop.

U kunt in de nieuwe Zentoo webshop inloggen met uw huidige inloggegevens. Als u ingelogd bent, vindt u al het aanbod in één scherm. U kunt daar zelf selecteren welke soorten, verpakkingen en kleuren u wilt zien.

Bent u uw inloggegevens vergeten? Bel dan naar 06-46140336 of mail naar Kevin van Dijk (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Heeft u andere foutmeldingen of vragen? Bel dan naar 06-25461003 of mail naar Edwin Akerboom (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Wij doen er alles aan om de overgang zo geruisloos mogelijk te laten verlopen, mocht u vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag. Alvast hartelijk dank voor uw begrip.

Meet & Greet FlowerWarehouse

De wereld om ons heen verandert hard. Wij nemen u graag mee in een preview op onze nieuwste ontwikkelingen. Daarom organiseert Zentoo samen met Together2Grow dinsdag 8 oktober én donderdag 10 oktober twee Meet & Greets in zowel Naaldwijk als Aalsmeer. 

Tijdens deze Meet & Greets laten we u ook graag zien hoe de nieuwe Zentoo webshop werkt.

We nodigen u van harte uit bij één van deze Meet & Greets. 

Dinsdag 8 oktober
Tijd: 10:00u - 13:00u
Locatie: Naaldwijk - Flora Holland Naaldwijk, Strijpzijde, dock S7

Donderdag 10 oktober
Tijd: 10:00u - 13:00u
Locatie: Aalsmeer - VBA Zuid, Prunus 12-20, docks 2-4 (Ingang Koeltransport)

Sorbet Berry beste noviteit

Sorbet Berry van Zentoo is op de Flowers Expo Moscow afgelopen week bekroond tot beste noviteit van het jaar! Zentoo is uiteraard zeer trots op deze prestatie.

Na een succesvolle beurs met veel enthousiaste en geinteresseerde bezoekers, mocht Zentoo als kers op de taart deze prachtige prijs mee naar huis nemen.

Seasons Mix Autumn Flavours

De herfst doet langzamerhand zijn intrede dus gaat de Zentoo Seasons Mix weer over naar de Autumn Flavours. De frisse vrolijke zomerkleuren maken plaats voor warme knusse herfstkleuren. De volgende rassen zitten in de mix: Bartoli, Abbey Yellow, Haydar Yellow, Grand Orange, Haydar, Grand Salmon, Romance Purple en Bontempi.

De Seasons Mix is te bestellen in de Zentoo webshop.

Duurzame Zentoo santini Pizarro

Begin september heeft Zentoo santini Pizarro geïntroduceerd. Deze unieke santini wordt nu al de duurzame matricaria genoemd. De kleine witte pomponvormige bloemen en de zeer lange houdbaarheid maken deze santini tot een uniek speels ingrediënt voor de mooiste creaties. Om de duurzame eigenschappen te benadrukken worden alle Pizarro’s vermarkt in de speciale papieren Pizarro hoezen.

Voor meer informatie over de beschikbaarheid van Pizarro kunt u contact opnemen met Edwin Akerboom (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Foto: Deliflor Chrysanten

Nieuwe Zentoo Wematrans LZV

Vrijdag 23 augustus is de nieuwe Zentoo vrachtwagen van Wematrans onthuld door Ronald Teerds, Ab van Marrewijk (beide Wematrans) en Martien Middelburg (Zentoo).

Sinds 1 januari jl. is de samenwerking tussen beide partijen gestart en worden de processen geïntegreerd om de just-in-time leveringen te optimaliseren.

De realisatie en ontwerp van deze LZV zijn gedaan door Tanco Sign & Print.

WOW! Varend Corso 2019

Ook dit jaar waren de prachtige en kleurrijke Zentoo chrysanten het eerste weekend van augustus te bewonderen tijdens het Varend Corso Westland in Zuid-Holland.

Een selectie van Zentoo variëteiten was te zien op boot nr. 1 evenals op de verschillende ondersteunende boten, zoals de sleepboten en de boot van de technische dienst. De Zentoo parels waren ook te bewonderen op de corsoboot van Kern Honselersdijk en op de boot van Hamifleurs Flowerexport.

Corsoboot Kern Honselersdijk won verschillende prijzen met hun geweldige ontwerp. Gefeliciteerd!

Met het thema WOW! was dit Varend Corso een editie die alle toeschouwers aan de waterkant verbaasde.

Zentoo breidt verder uit

Vanaf 1 juli sluit 2019 de tweede locatie van kwekerij Michel Grootscholten aan bij Zentoo. Begin 2019 werd Michel Grootscholten lid met de kwekerij in Monster. Eind 2018 werd door Michel Grootscholten een tweede locatie in Ridderkerk aangekocht.

Het afgelopen half jaar is de organisatie in Ridderkerk verder versterkt, zijn de Zentoo protocollen geïmplementeerd en zijn de daarbij behorende certificaten MPS A en MPS GAP behaald. Met de aansluiting van de locatie in Ridderkerk wordt Michel Grootscholten volledig Zentoo lid en groeit Zentoo met 9 ha door naar een totale oppervlakte van 87 ha.

Op de kwekerij in Ridderkerk worden de rassen Chic en Chic Cream geteeld. Hiermee breidt het aanbod Chic bij Zentoo flink uit vanaf 1 juli en wordt Chic Cream toegevoegd aan de Zentoo collectie.

Voor de salesactiviteiten van dit aanbod kunnen klanten terecht bij het salesteam van Zentoo (Con Kester Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Santini Country 10 jaar

Hij wordt internationaal geroemd om z’n open structuur en transparantie, is lang houdbaar, goed transporteerbaar, ongevoelig voor ziekten en plagen en intens qua groenschakeringen. Okay, ‘de best gewaardeerde pompon in de markt’ is niet de snelste in z’n soort, maar presteert wel weer bovengemiddeld in gewicht. Sinds Dümmen Orange in 2009 santini Country in de markt zette, heeft Country een enorme vlucht genomen.

‘Iedere kweker weet dat Country niet de makkelijkste is’ 

Zentoo kweker Richard Duijvesteijn heeft zijn Poeldijkse kassen voor een belangrijk deel gevuld met santini Country. Na een “ingewikkelde start” loopt het nu gesmeerd. Daar doen de enthousiaste campagnes via social media nog een schepje bovenop. “Als je niet zichtbaar bent, kom je nergens.”

Richard Duijvesteijn komt in Zentoo-shirt aangelopen. “Alles voor de zichtbaarheid”, zegt hij met een knipoog. Duijvesteijn kweekt al jaren onder de vlag van het kwaliteitslabel Zentoo: “Ik geloof sterk in onze verregaande samenwerking. Samen kom je verder. We werken voor de lange termijn. Ik weet het, het zijn clichés maar die zijn waar. Het ene jaar kun je een topjaar hebben, terwijl je chrysanten een ander jaar praktisch niks opleveren. We delen de opbrengsten binnen Zentoo, dat vind ik een groot voordeel van onze chysantencoöperatie. Daardoor hebben we het allemaal structureel beter dan gemiddeld en doen we - heel belangrijk! - géén concessies aan de kwaliteit. Dat geldt natuurlijk voor al onze variëteiten, maar binnen onze kwekerij in het bijzonder voor Country.” Ruim 30% van de kasoppervlakte van Duijvestein is gereserveerd voor deze - Duijvesteijn maakt een aanhalingstekensgebaar in de lucht - “unieke, oersterke boeketopvuller”.

Zentoo kweekt Country al sinds 2009. Wanneer zijn jullie in deze kas begonnen?

“Zentoo zag al snel de potentie van Country bij Dümmen Orange, toen nog Fides. Dat was al tijdens de introductie in 2009. De afdeling assortiment van Zentoo kijkt waar het meest efficiënt geteeld kan worden. In 2016 vroegen ze ons. We hadden ruimte en wilden deze uitdaging graag aangaan. Want Country is niet de makkelijkste om te telen. Dat weet elke kweker.” 

Gaat het wel goed?

“De start was best ingewikkeld, eerlijk is eerlijk. We begonnen in een vrij vegetatieve tuin en daar houdt Country niet zo van. De ventilator werd onze grootste vriend en natuurlijk onze eigen teeltspecialisten met wie we samen vinger aan de pols hielden. Want je moet enorm gefocust blijven met Country. Je kunt niet blind drie dagen water geven, want voor je het weet heb je weken later doorwas. Gelukkig hebben we de teelt nu onder de knie, Zentoo-waardig zoals we dat noemen. We zijn allemaal heel scherp op kwaliteit. Zentoo heeft een goede naam en dat willen we zo houden.”

Zentoo-Country is 24/7 beschikbaar, toch?

“Zeker. We merken dat exporteurs steeds meer belang hechten aan zekerheid. Ze willen niet afhankelijk zijn van dat ene moment voor de klok, maar 24/7 toegang hebben tot onze Zentoo webshop. Gemak weegt zwaarder dan dat ‘ene centje’, ervaren wij. Al blijft de klok relevant, al was het maar als referentie voor je prijs.”

‘#Zentoo’ is ook flink zichtbaar. Waarom zijn jullie zo actief op social media?

“Goede marketing is essentieel. Je kunt een goed product hebben, wat an sich natuurlijk je beste marketing is, maar als je niet zichtbaar bent, kom je nergens. Met ras-specifieke social media-campagnes laat de marketingafdeling bijvoorbeeld zien hoe je Country keer op keer anders kunt verwerken in een boeket. Marketing is een vak. We zijn allemaal specialisten op ons eigen gebied.”

Tekst en fotografie: Laura Thuis - Met Kop en Staart - in opdracht van Dümmen Orange

Vakprijs Chrysant voor Code Green

Donderdag 25 april jl. is Code Green van Zentoo bekroond met de vakprijs Chrysant. Niet alleen won Code Green de 1e prijs in de categorie troschrysant, ook won deze Zentoo chrysant de 1e prijs in de categorie 'overall' en is deze daarmee benoemd tot de beste chrysant van de show!

Trotse kweker Maurice van Os mocht de prijs in ontvangst nemen. Vanaf de introductie kweekt hij al vol passie Code Green. Code Green staat bekend om zijn grote stevige pomponvormige bloemen en zijn lange en frisse houdbaarheid. Code Green is de basis in menig floral design.

Naast Code Green viel ook Yin Yang in de prijzen. Deze Zentoo santini won de 3e prijs in de categorie santini.

Zentoo's growing platform

Afgelopen donderdag werd de kas van Michel Grootscholten in Monster officieel omgedoopt tot gloednieuwe Zentoo locatie. Met deze ontwikkeling groeit het areaal van 67 naar 78 hectare. Een belangrijke stap in de groeiambitie, die afgelopen jaar is ingezet. Begin 2018 sprak Zentoo haar hernieuwde visie uit: de ontwikkeling naar een duurzaam ‘growing platform’ van 100 hectare. Dit platform gaat zorgen voor een verdere versnelling in de ontwikkeling van duurzaamheid, digitalisering en marketing.

De eerste stappen zijn in 2018 gezet met het behalen van het MPS-GAP groepscertificaat en de introductie van de composteerbare bloemenhoes. Om nog beter in te kunnen spelen op de kansen die de digitale ontwikkelingen biedt, is Zentoo momenteel bezig om een compleet nieuw softwarepakket te implementeren. Daarnaast staat de lancering van een nieuwe webshop gepland voor komend voorjaar. Om deze groeistrategie effectief door te voeren is besloten om per 1 januari 2019 de organisatiestructuur te wijzigen naar een directiemodel. Deze directie wordt gevormd door Edwin Steenbergen (algemeen), Arjan van der Voort (operationeel) en Martien Middelburg (financieel).

Tijdens de Meet & Greet werd Michel Grootscholten welkom geheten door de nieuwe algemeen directeur Edwin Steenbergen. Hierna gaf Edwin een korte update over de groeistrategie van Zentoo. De groeiambitie is inmiddels vergroot naar een marktaandeel van 30%. Met deze groei wil Zentoo zich verder professionaliseren om haar klanten nog beter te voorzien van een compleet, digitaal en duurzaam aanbod van chrysanten dat perfect past bij de veranderende markttrends.

V.l.n.r. Martien Middelburg (financieel directeur), Edwin Steenbergen (algemeen directeur) en Arjan van der Voort (operationeel directeur).

De chrysant van A tot Z in 3D

De hele keten is betrokken bij het schap. Vanuit dat idee hebben Danny van Uffelen van Zentoo en Eric Egberts van BloomyPro elkaar gevonden, met als resultaat dat Zentoo nu het volledige chrysantenassortiment, waaronder de variëteiten van Floritec, Royal van Zanten, Deliflor, Armada, Dekker Chrysanten en Dümmen Orange, gedigitaliseerd in 3D kan presenteren.

Dat digitaliseren is in de eerste plaats handig voor handel en de retail, vertelt Eric. "Het brengt een gesprek op gang. Je ziet iets en daar kun je dan op schieten. Je vindt iets gelijk mooi, of - en dat is natuurlijk meestal zo - je wil iets veranderen. Bloemetje zus erbij, steeltje zo eraf. Met onze software kun je dat makkelijk visualiseren, waarbij je keuze hebt uit alles wat de keten te bieden heeft. Bovendien kun je gelijk zien wat een boeket gaat kosten. 

Dit werkt, zo weet Eric, diversiteit in de hand. Nieuwe, onbekendere producten worden gezien, terwijl anders direct gegrepen wordt naar de traditionele soorten. Ook kan men aldus ontdekken: exclusief is lang niet altijd direct super duur. En voor de bloemist is het tenslotte ook interessant, want ook zijn werkdomein verplaatst zich steeds meer naar online & webshop. Zo kan hij een visueel schap aanleggen, zonder dat hij het boeket fysiek hoeft te maken. En dat gaat dan weer derving tegen." 

Dus inderdaad, je hebt de hele keten nodig, niet alleen om de technische mogelijkheden ten volle te benutten, maar ook om de verkoop een boost te geven. Danny: "Met het hele assortiment in 3D beschikbaar, geloven we precies dat te doen. Ons doel is om iedere variëteit en iedere introductie zo optimaal mogelijk voor het voetlicht te brengen en die in no-time door de hele keten bekendheid te geven." 

Van 12 t/m 15 juni as. kunnen bezoekers van de Summer Fair in het World Horti Center het volledig gedigitaliseerde assortiment bewonderen in de Zentoo-stand.

Zentoo Limited Edition Program

Elke dag is Zentoo op zoek naar de mooiste bloemschatten. Nieuwe kleuren, nieuwe vormen, hoe gekker, hoe beter! Tegenwoordig verdwijnen die schatten vaak ergens in de mainstream van variëteiten. Met het Zentoo Limited Edition Program willen we bereiken dat die geheimen van Moeder Natuur onthuld worden en speciaal voor u beschikbaar zijn!

Op deze manier kunnen we op maat gemaakte selecties aanbieden in zeer kleine hoeveelheden. Gloednieuwe testrassen, seizoensgebonden selecties en zelfs kleine fouten van Moeder Natuur zullen hun opwachting maken in het Zentoo Limited Edition Program.

Met deze hoge exclusieve variëteiten brengen we u nieuwe mogelijkheden in vormen en kleuren, maar u bent de kunstenaar! Eerlijk gezegd zijn we erg benieuwd hoe u deze geheimen uitdrukt in verbluffende bloemontwerpen. Maak deel uit van deze kleurrijke reis en laat de wereld uw florale meesterwerken zien!

#ZentooLimited #quantumbox

Zentoo Basic wordt Vista

Op 1 januari 2018 verandert de naam Zentoo Basic in Vista. Hoewel Zentoo Basic de afgelopen jaren de naam heeft opgebouwd waar onder andere de afwijkende rijpheidcodes en lagere gewichtsklassen werden geveild, zorgt de benaming ook voor verwarring. Vanwege het kleine verschil in aanduiding op het klokfront en de hogere snelheid van veilen kon de naamgeving leiden tot misverstanden.

Met de nieuwe naam, Vista, wil Zentoo haar betrouwbaarheid nog verder vergroten. Door de nieuwe naam worden de verwachtingen bij de juiste labels beter geschetst en wil Zentoo haar klanten nog beter in hun behoeften voorzien.

De Zentoo Quantum Box!

De Zentoo Quantum Box is geïntroduceerd tijdens de Royal FloraHolland Trade Fair in Aalsmeer. Met de Zentoo Quantum Box worden de chrysanten vers verpakt per 20 stelen. Hierdoor kan de verpakking direct van de kweker door naar de bloemist zonder dat de bloemen overgepakt moeten worden.

Door de kleinere bestelhoeveelheden blijven de bloemen verser en kunnen bloemisten deze 24/7 blijven bestellen. Zo wordt het ook makkelijker om exclusieve chrysanten in kleinere aantallen te bestellen in plaats van de standaard verpakkingen met 80 stelen.