Zentoo

Smiley (santini)

Deze gele enkelbloemige santini zorgt elke dag weer voor een glimlach. De uitstekende houdbaarheid met de jaarrond betrouwbare kwaliteit maakt deze santini tot een product waar men dagelijks op kan bouwen. Het frisgroene hart blijft óók op de vaas nog dagenlang stralen.

Zentoo Smiley is Touchpoint 2016

De Zentoo Smiley is opgenomen in het annual repport 2016 van de Messe Frankfurt. De Zentoo Smiley is één van de 32 producten / touchpoints die uitgelicht is in dit rapport. Een groot compliment voor de originaliteit van het product. De Zentoo Smiley werd afgelopen jaar gepresenteerd op de beurs Floradecora - Christmasworld.

Zentoo ○ DIY Smiley ○ Floradecora - Christmasworld

In December 1963, American commercial artist Harvey Ball had an idea. He drew two dots and a curved line inside a circle on yellow paper. He sold the design for US$ 45 to the State Mutual Assurance Company of America, which had the image reproduced on badges which it handed out to its employees. The smiley face was born. Ball’s drawing was a success story around the world and today is the most well-known symbol for happiness. Arjan van der Voort, general manager of the chrysanthemum nursery Zentoo has also cottoned on to the fact that good cheer sells well. Packaged as a do-it-yourself set, the Dutch company offers presentation and decoration packages of cut flowers for florists and retailers.